POS cihazınıza sahip olmak istiyorum, ne yapmalıyım?

​​En yakın Ziraat Bankası şubesine başvurmalısınız.​

Ayrıca bankkartpos.com.tr web sitemizden ön başvuruda bulunabilirsiniz.

POS cihazımla ilgili sorun yaşıyorum, ne yapmalıyım?

0850 202 35 00 POS İletişim Merkezimizi arayabilirsiniz.

POS slip rulomuz bitti, nasıl temin edebilirim?

Tüm pos cihazlarımızda cihaz üzerinden aşağıdaki menülerden rulo talebinde bulunabilirsiniz.

F1 -> İŞLEMLER MENÜSÜ -> ÖZEL İŞLEMLER -> MALZEME TALEP

Ayrıca

  • 0850 202 35 00 numaralı POS İletişim Merkezimizi arayarak
  • Üye İşyeri Platformundan Bildirimler ve Talepler menüsünden

talepte bulunabilirsiniz.

Sticker talebini nasıl yapabilirim?

  • 0850 202 35 00 POS İletişim Merkezimizi arayarak
  • Üye İşyeri Platformundan Bildirimler ve Talepler menüsünden

Sticker talebinde bulunabilirsiniz.

Gün sonu raporunu nasıl alabilirim?

POS cihazınız üzerinden;

  • Sagem Ingenico cihazlarda sırasıyla F- Fonksiyon Tuşu 1.İş Yeri Menü 2.Gün sonu
  • Verifone Vx-510 , Vx-520 ve Vx-670 cihazlarda Alfa Tuşu 1.İşyeri Menü 2 .Gün Sonu

Vx-680 nolu cihaz dokunmatik olduğundan ekran üzerindeki gün sonu butonundan gün sonu alınabilir.

Hesap ekstremi nasıl temin edebilirim?

0850 202 35 00 POS İletişim Merkezini arayarak ve Üye İşyeri Platformundan  talep edebilirsiniz. (POS ekstreleri her ay düzenli olarak gönderilmekte olup her ayın 10. gününe kadar elinizde olacak şekilde postaya verilmektedir. Lütfen 0850 202 35 00 POS İletişim Merkezimizi arayıp ya da şubenize bizzat başvurarak işyeri adresinizi kontrol ediniz.)​

Fiyatlama ve çalışma koşullarımda değişiklik yapmak istiyorum. Ne yapmalıyım?

POS cihazı almış olduğunuz (müşterisi olduğunuz) şubenize başvurarak ya da Üye İşyeri Platformundan talepte bulunabilirsiniz.

İkinci bir POS cihazı almak istiyorum/pos cihazımın türünü (masaüstü-mobil) değiştirmek istiyorum/ ne yapmalıyım?

POS cihazı almış olduğunuz (müşterisi olduğunuz) şubenize başvurarak ya da Üye İşyeri Platformundan talepte bulunabilirsiniz.

Müşteri yaptığı alıverişten vazgeçti ne yapmalıyım?

  • POS üzerinde iade yetkiniz var ise, iade işlemini cihaz üzerinden yapabilirsiniz. (Not: POS üzerinde iade yetkiniz olup olmadığını, POS üzerinden işlemler menüsüne girerek tespit edebilirsiniz.)
  • POS üzerinde iade yetkiniz yok ise 0850 202 35 00 nolu POS İletişim Merkezimizi arayıp destek alabilirsiniz.

POS üzerinden bugün gün sonu yaptım ne zaman hesabıma geçer?

  • POS üzerinden yapılan gün sonu; blokesiz çalışıyorsanız bir gün sonra hesabınıza geçer. Blokeli çalışıyorsanız bloke süresinin bittiği günün ertesi günü hesabınıza geçer. (NOT: Blokeli çalışan hesaplarda, bloke süresi gün sonu yapıldığı günden sonraki gün başlar)

Çalışma koşullarınızı öğrenebilmek için müşterisi olduğunuz şubeye başvurabilir, 0850 202 35 00 POS İletişim Merkezimizi arayabilirsiniz.

Pos cihazımı kullandığım işyerini devrettim/cihazı kullandığım iş adresim değişti/tabela unvanım değişti ne yapmalıyım?

POS cihazı almış olduğunuz (müşterisi olduğunuz) şubenize başvurmalısınız.

POS cihazında yaptığım işlemler, hesabıma eksik geçmiş ne yapmalıyım?

Gün sonu makbuzunuzu kontrol edin. Komisyon tutarını düştükten sonra kalan tutarda eksiklik varsa 0850 202 35 00 POS İletişim Merkezimizi arayabilirsiniz.

Ayrıca gün sonu raporunuzu Üye İşyeri Platformundan detaylı olarak inceleyebilirsiniz.