​​​​​

Bankkart'ımın şifresini hatırlamıyorum, ne yapmalıyım?

İnternet Şubesi, Ziraat Mobil, Bankkart Mobil uygulaması ve 0850 258 00 00 Müşteri İletişim Merkezimiz aracılığıyla kartınız için yeni şifre belirleyebilirsiniz. Unutmayın, eğer Bankkart'ınızın kredi kartı uygulaması da aktif ise ve ATM dışında bir kanaldan kart şifresi belirlemeniz halinde kartınızı öncelikle bir Ziraat Bankası ATM'sine takarak oluşturduğunuz önceden oluşturduğunuz şifre ile giriş yapıp, her iki uygulamanın şifresini ortak hale getirmelisiniz.​

Bankkart'ımda kredi kartı uygulaması aktif değil. Kartımı nasıl kullanacağım?

Bankkart’ınızda kredi kartı uygulaması aktif değil ise, kartınızın banka kartı uygulaması açıktır. Bu uygulama ile ATM’lerimizden hesaplarınıza ulaşarak işlem yapabilir, POS’lardan ise kartınıza bağlı ana vadesiz hesap üzerinden harcama yapabilirsiniz. E-ticaret işlemlerinde ise kartınızın arka yüzündeki banka kartı numarası, son kullanma tarihi bilgisi ve ilgili CVV bilgisini kullanarak, kartınızın bağlı olduğu ana vadesiz hesap üzerinden harcama yapabilirsiniz. Ayrıca temassız işlemlerinizi, 1.500 TL’ye kadar şifresiz, 1.500​​ TL ve üstü için şifreli şekilde gerçekleştirebilirsiniz.​


Kredi kartı hesap kesim tarihimi nasıl değiştirebilirim?

Kredi kartı hesap kesim tarihi değişiklik işlemlerinizi Bankkart Mobil, Ziraat Mobil, İnternet Şubesi ve 0850 258 00 00 Müşteri İletişim Merkezi hattımız aracılığı ile yaptırabilirsiniz. ​

Kredi kartı limit başvurusu sonrası yeni kartı beklemem gerekiyor mu?

Hayır, şubedeki başvuru anında kartınız yoksa hızlı Bankkart size hemen teslim edilecektir. Kredi kartı limiti başvurunuzun onaylanması durumunda, size SMS ile bilgi verilecek olup tekrar Şubemize gelmenize gerek kalmadan Bankamız ATM’sinde öncelikle kartınızın banka kartı uygulaması ile şifreli bir işlem gerçekleştirmeniz, sonra kartınızı ATM’ye tekrar takarak görüntülenen menüden kredi kartını uygulamasını seçmeniz gerekmektedir. Böylece kartınızın kredi kartı uygulaması açılacaktır.

Eğer elinizde hâlihazırda kredi kartı uygulaması açılmamış bir Bankkart bulunuyor ise ve şube, internet şube, Ziraat mobil veya web üzerinden yaptığınız kredi kartı limit başvurunuz olumlu sonuçlandıysa, bu durum size SMS ile bildirilecek olup, kredi kartı uygulamasını aktifleştirmek için kartınızı ATM’ye takarak öncelikle banka kartınız ile şifreli bir işlem gerçekleştirmeniz, sonra kartınızı ATM’ye tekrar takarak görüntülenen menüden kredi kartınızı seçmeniz gerekmektedir. Böylece kredi kartı uygulaması aktive edilmiş olacaktır.​


Bankkart'ımın kredi kartı uygulaması aktif. Kartımı nasıl kullanacağım?

​Öncelikle kartınız ile bir kez ATM'lerimize şifreli giriş yapmanız veya POS ile şifreli temaslı bir alışveriş işlemi gerçekleştirmeniz gerekmektedir. Unutmayınız yapacağınız bu işlem kartınızın banka kartı uygulaması ile gerçekleşecektir. Kartınızın banka kartı özelliği ile yapacağınız bu işlemden sonra otomatik olarak kartınızın kredi kartı özelliği açılacaktır. Artık kartınızı ATM veya POS'lara taktığınızda işlem yapmak istediğiniz uygulama(Banka Kartı ve Kredi kartı) sizin seçiminize sunulacaktır. Mağazalarda POS ile yapılan ödeme işlemi anında görevli kasiyerlere işlem yapılması istediğiniz özelliği seçmesini hatırlatmayı unutmayınız.

E-ticaret işlemlerinde ise kartınızın hangi uygulaması ile işlem yapmak istiyorsanız ilgili kart numarası, Son Kullanma Tarihi bilgisi ve CVV bilgisi ile işlem gerçekleştirebilirsiniz.

Bankkart'ınızın temassız özelliği ise, kartınızın kredi kartı özelliğinin açılmasından sonra artık kredi kartı limitinizden gerçekleşecektir. Daha önce kartınızın çipine temassız işlemlerde kullanmak üzere yüklediğiniz bir bakiye var ise, ATM'lerimiz aracılığıyla banka kartı özelliği menüsüne girerek bu bakiyeyi hesabınıza iade edebilirsiniz.​

Kredi kartı ekstre bilgilerimi nasıl öğrenebilirim?

​Kredi kartı ekstre bilgilerinizi İnternet Şubesi, Ziraat Mobil, Bankkart Mobil, 0850 258 00 00 Müşteri İletişim Merkezi ve ATM'lerimiz aracılığıyla öğrenebilirsiniz. ​​

Asgari ödeme nasıl hesaplanır?

​BDDK tarafından yayınlanan Banka Kartları ve Kredi Kartları Hakkında Yönetmelik'te belirtilen oranlar üzerinden hesaplanmaktadır. ​

Kredi kartı borcumu nasıl ödeyebilirim?

  • Ziraat Mobil
  • Bankkart Mobil
  • İnternet Şubesi
  • 0850 258 00 00 Müşteri İletişim Merkezi
  • ATM
  • Otomatik Ödeme Talimatı ile
  • EFT aracılığı ile ödeyebilirsiniz.

Kredi kartı ekstrelerim e-posta adresime neden ulaşmıyor?

Bankamız kayıtlarında e-posta adresinizin güncel olması ve e-posta talimatınızın bulunması durumunda, ekstreleriniz düzenli olarak en kısa sürede gönderilmektedir. Ekstrelerinizin gönderim süreleri değişkenlik göstermektedir. Uzun süreli gecikmeler ve ulaşmama sorunu kullandığınız elektronik posta adresinden kaynaklı olabilir. Bazı elektronik posta adresleri gönderileri güvenlik ayarlarından dolayı "önemsiz e-posta" kutusuna düşürmekte ya da gönderimleri engellemektedir. Bu konuda e-posta ayarlarınızı kontrol etmenizi veya farklı bir e-posta adresiniz varsa o adresi kullanmanızı rica ederiz. ​

Kredi kartı limitimi nasıl artırabilirim?

Kredi kartı limit artırım talebinizi şubelerimizden ve aşağıda yer alan kanallarımızdan iletebilirsiniz.

  • Web Sitesi
  • İnternet Şubesi
  • Ziraat Mobil
  • Bankkart Mobil
  • Müşteri İletişim Merkezi
  • ATM
  • SMS (LIMIT, Kredi kartı son 6 hane, talep edilen limit ve aylık net gelir bilgilerinizi yazarak 4757'ye SMS gönderebilirsiniz. Örn. LIMIT 123456 4000 3000)

Kullanılabilir kredi kart limitim olmasına rağmen kredi kartımdan nakit avans kullanamıyorum / harcama yapamıyorum, neden olabilir?

Son ödeme tarihinde asgari borcu ödenmeyen veya eksik ödenen kredi kartları nakit avans kullanımına kapatılmaktadır. Asgari ödeme tutarının üst üste iki kez ödenmemesi veya eksik ödenmesi durumunda kart nakit kullanımla birlikte alışverişe de kapatılmaktadır. Asgari ödeme tutarının ödenmesiyle kart normal statüye geri dönmektedir.

Ayrıca bir takvim yılı içinde asgari ödeme tutarı; toplam üç kez ödenmeyen kredi kartları nakit kullanımına, üst üste üç kez ödenmeyen kredi kartları nakit kullanımı ile mal ve hizmet alımına kapatılır.(Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu'nca (BDDK) 08.10.2013 tarih ve 28789 sayılı Resmi Gazete' de yayınlanarak yürürlüğe giren Banka Kartları ve Kredi Kartları Hakkında Yönetmelik'te Değişiklik Yapılmasına İlişkin Yönetmelik gereği işlem yapılmaktadır.)


Kredi kartı harcamamı sonradan taksitlendirebilir miyim?

Sonradan taksitlendirme uygulamamız hakkında detaylı bilgi almak için Sonradan taksitlendirme uygulamamız hakkında detaylı bilgi almak için tıklayınız.


Kredi kartı faiz oranları ve ücretlerinizi öğrenebilir miyim?

Faiz oranları ve ücretlerimiz hakkında bilgi almak için Faiz oranları ve ücretlerimiz hakkında bilgi almak için tıklayınız.


Kartımda oluşan artı bakiyenin iadesini nasıl yapabilirim?

Kredi kartınızda oluşan artı bakiyenin iade işlemini 7 gün 24 saat 0850 258 00 00 numaralı Müşteri İletişim Merkezi'miz aracılığı ile gerçekleştirebilirsiniz.​

Nasıl Bankkart sahibi olabilirim?

Şubelerimiz, İnternet Şube, Ziraat Mobil, Bankkart Mobil veya 0850 258 00 00 Müşteri İletişim Merkezi aracılığıyla Bankkart başvurusunda bulunabilirsiniz. ​

Bankkart'ın yıllık kart ücreti var mı?

​Bankkart için yıllık kart ücreti uygulaması bulunmamaktadır.

Ancak bir takvim yılı içerisinde kayıp, çalıntı, manyetik hasar, ad - soyad değişikliği ve benzer nedenler dolayısıyla gerçekleştirilen iki adetten sonraki aynı ürünün kart yenileme işlemi karşılığında kart yenileme ücreti ödenecektir.​

Bankkart'ımı nasıl teslim alabilirim?

​Bankkart'ınızı şubelerimizden başvuru anında teslim alabilirsiniz. Bankkart başvurusunda bulunurken kartınızın adresinize teslim edilmesini de isteyebilirsiniz. ​

Bankkart'ım ile alışveriş yapabilir miyim?

>Bankkart'ınızın bağlı olduğu ana hesabınızda bakiye olması durumunda kart şifrenizi kullanarak, hesabınızdaki para ile günlük işlem limiti dâhilinde alışveriş yapabilirsiniz.

Bankkart'ınıza Kredili Mevduat Hesabı (KMH) tanımlı olması durumunda vadesiz hesap bakiyeniz yeterli olmasa dahi KMH üzerinden de alışveriş yapabilirsiniz. ​

Bankkart'ımı yurtdışında kullanabilir miyim?

Bankkart'ınızla yurtdışındaki MasterCard / Visa logolu ATM'lerden para çekebilir, POS'lardan alışveriş yapabilirsiniz. Yurtdışındaki ATM'lerde Bankkart'ınıza bağlı ana hesap dışındaki virman hesaplar görüntülenemez. Bu nedenle Bankkart'ınızla yurtdışındaki ATM'lerden para çekebilmek ve alışveriş yapabilmek için bakiyenizin bulunduğu hesap, Bankkart'ınıza bağlı ana hesap olmalıdır. Ana hesabın vadesiz TL mevduat hesabı olması gerekirken, virman hesaplar vadesiz TL, USD veya Euro olarak belirlenebilir.

TROY logolu Bankkartlar ile yurtdışında işlem yapılamamaktadır.

Bankkart'ım ile internet üzerinden alışveriş yapabilir miyim?

Bankkart'ınıza bağlı ana hesabınızda bakiye olması halinde, banka kartı ile ödeme kabul eden ve 3 boyutlu güvenlik (3D Secure / Go) sistemine üye yurtiçi ve yurtdışı üye işyerlerinden güvenle alışveriş yapabilirsiniz.

Ayrıca kartınızın yurtiçi ve yurtdışı e-ticaret işlem kısıtlarını internet şube ve mobil uygulamamızı kullanarak yönetebilirsiniz.

Bankkart'ınızı Bankalararası Kart Merkezi'nin sunduğu BKM Express sistemine tanımlayabilirsiniz. Böylece kart bilgilerinizi paylaşmadan, sisteme kayıtlı telefonunuza gelecek tek kullanımlık şifre ile tüm BKM Ekspress üye işyerlerinde hızlı ve güvenle alışveriş yapabilirsiniz.

Bankkart ile yaptığım işlemleri nasıl izleyebilirim?

Bankkart ile gerçekleştirdiğiniz nakit çekim, alışveriş, e-ticaret gibi işlemleri İnternet Şube, Ziraat Mobil, Bankkart Mobil ve ATM kanallarından görüntüleyebilirsiniz. ​

Bankkart'ıma birden fazla hesap bağlayabilir miyim?

Bankkart'ınıza en fazla 9 vadesiz hesap bağlayarak hesaplarınıza istediğiniz zaman Bankamız ATM'lerinden ulaşma imkânına sahip olabilirsiniz. Bankkart'ınız ile yaptığınız alışveriş işlemlerinde ise sadece ana hesabınız kullanılmaktadır.

Bankkart'a bağlı ana hesabın vadesiz TL mevduat hesabı olması gerekmektedir.

Bankkart'ınıza bağlı hesapları, Bankkart Mobil, Ziraat Mobil ve İnternet Şubemiz aracılığıyla değiştirebilirsiniz. 


Bankkart'ıma vadeli hesap bağlayabilir miyim?

Bankkart'a sadece vadesiz mevduat hesapları bağlanabilir. ​

Bankkart'ımı yurtdışı adresime gönderebilir miyim?

Mevcut bir Bankkart'ın yenilenmesi durumunda yurtdışı adrese gönderim yapılmaktadır. Gönderim yapılacak açık adres bilgisini yenileme talebiniz esnasında şubemize veya 0850 258 00 00 Müşteri İletişim Merkezi'ne iletebilirsiniz. Bankkart'ınız doğrudan belirttiğiniz yurtdışı adresine postalanacaktır. Teslim aldığınız Bankkart'ınızın şifresini 0850 258 00 00 Müşteri İletişim Merkezi aracılığıyla oluşturabilirsiniz. ​

Bankkart'ımın alışveriş, nakit çekim gibi işlemlere kapalı olmasını istiyorum. Ne yapabilirim?

Bankkartınız ile yurtiçi ve yurtdışında gerçekleştirebileceğiniz nakit çekim, alışveriş ve e-ticaret işlemleri için İnternet Şube, Ziraat Mobil, Bankkart Mobil ve 0850 258 00 00 Müşteri İletişim Merkezi aracılığıyla işlem kısıtı belirleyebilirsiniz. ​

Bankkart'ımın günlük işlem limitlerini değiştirebilir miyim?

​Bankkart'ınızın nakit çekim, alışveriş ve e-ticaret günlük işlem limitlerini İnternet Şube, Ziraat Mobil ve Bankkart Mobil aracılığıyla değiştirebilirsiniz.

Bankkart'ımı ATM alıkoydu, ne yapmalıyım?

Bankkart'ınızın ATM'de alıkonması durumunda Bankamız sisteminde kayıtlı cep telefonunuza SMS gönderilerek yapılacak işlemlere ilişkin bilgilendirme yapılacaktır. ​

E-Cüzdan nedir?

Üzerine para yüklenebilen ve böylece MasterCard logolu Bankkart'ınız ile temassız işlem yapılabilmesine olanak veren bir kart özelliğidir. ​

E-Cüzdan'a yüklenen para şifre ile korunuyor mu?

Hayır, E-Cüzdan'a yüklenen para Elektronik Para hükmünde olup şifre ile korunmaz. Bununla birlikte MasterCard logolu Bankkart'ınıza bağlı vadesiz mevduat hesaplarınız diğer tüm Bankkartlar'da olduğu gibi şifre ile korunmakta olup, kayıp/çalıntı durumlarında şifresiz erişim sağlanamamaktadır.​

E-Cüzdan'ında para bulunan Bankkart'ım kayboldu / çalındı, ne yapmalıyım?

​Kart bakiyesi şifreyle korunmadığından MasterCard logolu Bankkart'ınızın bozulması, kayıp veya çalıntı halinde kart bakiyesi Bankanın belirlediği süre sonunda yenilenen karta aktarılabilecektir.

Karta yüklediğiniz ve merkezde tutulan bakiye ise (kayıp veya çalıntı nedeniyle kapatılan kartınızı yenilemeniz durumunda) yenilenen karta otomatik olarak aktarılmaktadır.​

E-Cüzdan'ında para bulunan Bankkart'ımı ATM alıkoydu, ne yapmalıyım?

E-cüzdanında bakiye bulunan MasterCard logolu Bankkart'ınızın Bankamız veya başka Banka ATM'sinde alıkonması durumunda kart kapatılmış olsa dahi en kısa zamanda Bankamız veya ilgili Banka şubesi ile irtibata geçmeniz gerekmektedir. Bu sayede temin edilen MasterCard logolu Bankkart'ınızın herhangi bir Banka ATM veya POS'unda kullanılmaya çalışılması durumunda kart bakiyesi yenilenen karta otomatik olarak aktarılacaktır. Aksi takdirde kart bakiyesinin transferi ya da iadesi mümkün değildir. ​

"Karta Para Yükleme" ne demektir?

"Karta Para Yükleme", temassız amblemi olan MasterCard logolu Bankkart'ınıza İnternet Şubemiz veya ATM'lerimiz aracılığıyla vadesiz mevduat hesabınızdan veya nakit olarak Para Yatırmalı ATM'lerimizden kart üzerindeki Elektronik Cüzdana yapılan yükleme işlemini ifade etmektedir. ​

Bankkart'ıma ATM'den para yükledim, bu parayı nerede kullanabilirim?

Temassız amblemi olan MasterCard logolu Bankkart'ınızla yapacağınız ​1.​500 TL ve altındaki alışveriş işlemlerinizi temassız olarak, şifre girmeden hızla gerçekleştirebilirsiniz.

Ayrıca, yapacağınız temaslı (şifreli) işlemlerde vadesiz hesabınızdaki para yeterli olmadığında karta yüklediğiniz para ile işlemi gerçekleştirebilirsiniz.

Bankkart'ıma yüklediğim parayı hesabıma nasıl aktarabilirim?

ATM'lerimizde bulunan "Karttan Hesaba İade" fonksiyonunu kullanarak MasterCard logolu Bankkart'ınız üzerindeki tutarı vadesiz hesabınıza aktarabilirsiniz. ​

Bankkart'ıma en fazla ne kadar para yükleyebilirim?

​​Temassız amblemi olan MasterCard logolu Bankkartınızda en fazla 170 TL bulundurabilirsiniz.

Bankkart'ımda temassız işlemlerde kullanmak için sürekli olarak bir tutar bulunmasını istiyorum, ne yapmalıyım?

ATM'lerimizden "Talimat İşlemleri" fonksiyonunu seçerek temassız amblemi olan MasterCard logolu Bankkart'ınıza otomatik yükleme talimatı verebilirsiniz. Böylece kart bakiyeniz, belirlemiş olduğunuz limitin altına indiğinde, vadesiz hesabınızda bakiye bulunması durumunda kartınızla yapacağınız ilk temaslı işleminizde kartınızdaki bakiye kart limitinize güncellenecektir. ​

Bankkart'ımda otomatik yükleme talimatım var, nasıl iptal edebilirim?

ATM'lerimizde bulunan "Talimat İşlemleri" menüsünden MasterCard logolu Bankkart'ınıza tanımlı otomatik yükleme talimatınızı iptal edebilirsiniz.​

Bankkart'ımda bulunan parayı nakit olarak çekmek istiyorum, ne yapmalıyım?

Temassız amblemi olan MasterCard logolu Bankkart'ınızda bulunan daha önceden yüklemiş olduğunuz tutarı vadesiz mevduat hesabınıza ATM'lerimizi kullanarak aktarabilir ve kolaylıkla çekebilirsiniz. ​

Bankkart Genç'e nasıl başvurabilirim?

GENC BANKKART yazıp 4747'ye SMS göndererek, 0850 258 00 00 Müşteri İletişim Merkezi'ni arayarak veya İnternet Şube, Ziraat Mobil aracılığıyla başvurabilir ya da en yakın Şubemize gelerek yeni kartını anında teslim alabilirsin. ​

Bankkart Genç'imi alışverişlerde kullanabilir miyim?

Yurt içinde ve yurt dışında tüm alışveriş noktalarında, yalnızca kart şifreni kullanarak güvenle alışveriş yapabilirsin. Kredi kartı özelliğinin açılması halinde kartını alışverişlerde hem banka kartı hem de kredi kartı olarak kullanabileceksin. ​

İşlemi kredi kartı özelliğiyle mi yoksa banka kartı ile mi yapacağımı nasıl seçeceğim?

ATM ve POS işlemlerinde karşına özel bir menü çıkacak ve bu menüden kartın hangi özelliğiyle işlem yapmak istediğini kolaylıkla seçebileceksin. Bunun için seçimini ödeme sırasında mağaza yetkilisine belirtmeyi unutma! ​

Kredi kartı özelliği başvurusu için hangi belgeler gerekli?

KYK'dan burs/öğrenim kredisi ödemesi alıyorsan ek bir belge koşulu aranmadan başvuruda bulunabileceksin. Tek yapman gereken en yakın Şubemize başvurarak gerekli belgeleri tamamlamak ve anında teslim alacağın yeni kartının kredi kartı özelliğini açtırmak.​

Kredi kartı özelliği başvurusu sonrası yeni kartı beklemem gerekiyor mu?

Hayır, başvuru anında Bankkart Genç'in yoksa yeni kartın sana hemen teslim edilecek. Kredi kartı özelliği başvurun onaylandığı takdirde tekrar Şubemize gelmene gerek kalmadan Bankamız ATM'sinde öncelikle banka kartın ile şifreli bir işlem gerçekleştirmen, sonra kartını ATM'ye tekrar takarak görüntülenen menüden kredi kartını seçmen gerekiyor. Böylece kartının kredi kartı özelliği açılacak. ​

Aynı anda hem Harçlık Avans hem de kredi kartı özelliğine sahip olabilecek miyim?

KYK'dan burs/öğrenim kredisi ödemesi alıyorsan hem banka kartına tanımlanan Harçlık Avansı'nı alışverişlerde kullanabilecek, hem de kredi kartı özelliği başvurun onaylanırsa Bankkart'ın tüm avantajlarından faydalanabileceksin. ​

Harçlık Avans'ımı kullanmak için POS menüsünde hangi özelliği seçmem gerekiyor?

ATM ve POS işlemlerinde karşına çıkacak menüden banka kartı özelliğini seçerek Harçlık Avans'ını kullanabilirsin. Bu menüden kredi kartı özelliğini seçmen halinde yalnızca kredi kartı limitinden işlem yapabilirsin. Bunun için seçimini ödeme sırasında mağaza yetkilisine belirtmeyi unutma! ​

Kredi kartı özelliğinin limiti nedir?

Kart limiti başvuru sonucuna göre belirlenecektir. ​

Kart ücreti var mı?

Bu kart için istenen herhangi bir kart ücreti yoktur. ​

Bankkart Genç’imin kredi kartı ekstre bilgilerini nasıl öğrenebilirim?

Kredi kartı özelliğiyle yaptığın harcamalara ilişkin ekstre e-posta adresine, borç tutarı ise SMS ile cep telefonuna gönderilecek. Ekstre bilgilerini ayrıca İnternet Şubesi, 0850 258 00 00 Müşteri İletişim Merkezi veya ATM'lerimizden öğrenebilirsin. ​

Kredi kartı özelliğinin son ödeme tarihi ne olacak?

KYK'dan burs/öğrenim kredisi ödemesi alıyorsan kartının kredi kartı özelliğinin son ödeme tarihi her ay burs/öğrenim kredisi ödemesi alma tarihini takip edecek şekilde otomatik olarak ayarlanacak. Değiştirmek istediğinde Şubelerimizden, 0 850 258 00 00 Müşteri İletişim Merkezi, İnternet Şube ve Ziraat Mobil'den bu değişikliği gerçekleştirebilirsin. Dönem borcunun tamamının ödenmesi için hesabına otomatik ödeme talimatı tanımlı olması nedeniyle ayrıca bir işlem yapmana gerek yok. Hesabında borç tutarını karşılayacak kadar bakiye bulundurman yeterli. ​

Bankkart Genç şifremi nasıl oluşturabilirim?

Alışveriş ve ATM işlemlerinde kullanabileceğiniz Bankkart Genç'inizin şifresini; kartınızı teslim aldıktan sonra ATM'lerimizden/İnternet Şube'mizden veya 0850 258 00 00 Müşteri İletişim Merkezi'ni arayarak oluşturabilirsiniz. Ayrıca, SIFRE yazıp aralarında boşluk "Kartınızın son 6 hanesi, Doğum Yeriniz, kartınızın arkasındaki 3 haneli güvenlik kodu" bilgilerinizi ekleyip 4757'e SMS göndererek de şifre alabilirsiniz. Doğum yeriniz Türkçe karakter içeriyorsa; SMS iletirken büyük, küçük harf farketmeksizin Türkçe karakter kullanılarak yazılmalıdır (İZMİR, IĞDIR, Çanakkale vb. gibi). SMS gönderdiğiniz telefonun mutlaka sistemimize yalnızca sizin adınıza kayıtlı olması gerekmektedir. Örnek SMS metni: SIFRE 123456 MUĞLA 123 veya SIFRE 123456 Muğla 123.


Bankkart Genç şifremi unutursam ne yapmalıyım?

Bankkart Genç şifrenizi unutmanız halinde; Bankkart Mobil ve Ziraat Mobil uygulamalarımızdan, İnternet Şube'mizden veya 0850 258 00 00 Müşteri İletişim Merkezi'ni arayarak yeni şifre oluşturabilirsiniz.


Bankkart Genç'imi internet alışverişlerinde kullanabilir miyim?

Kartın ön yüzündeki numara ile banka kartını, arka yüzündeki numara ile kredi kartı özelliğini kullanarak internet üzerinden güvenle alışveriş yapabilirsin.

Detaylı bilgilendirme için: Güvenli E-Ticaret


Bankkart Genç'im kayboldu / çalındı, ne yapmalıyım?

Kayıp, çalıntı gibi istenmeyen bir durum yaşandığında 0850 258 00 00 Müşteri İletişim Merkezi'ni arayarak, İnternet Şube veya Mobil Şubeden eski kartını kapatarak yenisini talep edebilirsin. Yeni Bankkart Genç'in kısa sürede sana en yakın Şubemize gönderilecektir. ​

Bankkart Genç'imle temassız alışveriş yapabilir miyim?

Bankkart Genç'inin kredi kartı özelliği açık değilse 1.500​ TL ve altındaki alışverişlerini şifre girmeden sadece kartını okutarak hızla yapabilirsin. Kartının kredi kartı özelliği açıksa temassız işlemlerini karta para yüklemene gerek kalmadan kredi kartı limitinden gerçekleştirebilirsin.​