ZİRAAT SÜPER ŞUBE Nedir?
Süper Şube tüm bankacılık hizmetlerini dijital kanallar üzerinden sunan, şubesiz olmasının kendisine yarattığı maliyet avantajını sade, kolay erişilebilir ve avantajlı bankacılık anlayışıyla müşterileriyle paylaşan Bankamızın dijital şubesidir.
Süper Şube müşterilerimiz, bankacılık işlemlerini geniş işlem setine sahip Ziraat Mobil, İnternet Şubesi, ATM ve Müşteri İletişim Merkezi aracılığıyla gerçekleştirebilmektedir. Bankacılık işlemlerinin dijital kanallarımızdan sorunsuz bir şekilde gerçekleştirilmesi için Sanal Asistanımız, Müşteri İletişim Merkezimiz ve Süper Şube personelimiz de hizmet sunmaktadır.
Bununla birlikte gerektiğinde geleneksel şubelerimizden de hizmet sunulmaktadır.
Nasıl Ziraat Süper Şube Müşterisi Olurum?
İlk defa Ziraat Bankası'nda hesap açacaksanız; uygulama marketlerinden indireceğiniz Ziraat Mobil'i telefonunuza yükleyip açtıktan sonra karşınıza çıkacak olan "Müşterimiz Olun" butonunu tıklayarak, başvuru işleminize başlayabilir ve doğrudan Süper Şube müşterisi olmayı talep edebilirsiniz.
Şubeye gitmeden de Bankamız müşterisi olabilmek ile ilgili detay bilgi için
tıklayınız.
Ziraat Bankasında hesabınız varsa:
- Ziraat Mobil veya İnternet Bankacılığı üzerinden
Başvurular-Yeni Başvuru-Süper Şube Başvuru adımlarını izleyerek
- "444 00 00 - 0850 220 00 00 - 0850 258 00 00" numaralı Ziraat Bankası Müşteri İletişim Merkezimizi arayarak,
- SUPER boşluk TC KİMLİK NO yazıp 4757'ye kısa mesaj göndererek,
Ziraat Süper Şube müşterisi olmak için başvuruda bulunabilirsiniz.
Ayrıca; gerçekleştirilen analitik çalışmalar ile belirlenen Ziraat Bankası müşterilerimize Süper Şube müşterisi olma daveti oluşturulmuş olup davetli müşterilerimiz Ziraat Mobil veya İnternet Bankacılığımızdan Süper Şube menüsüne erişebilmekte ve isterlerse Süper Şube başvuru sürecini tamamlayabilmektedirler.
- Süper Şube müşterilerine kart aidatı (ek kartlar dahil) yansıtılmamaktadır (Prestij Kart ürünleri hariç).
- Kredi kartından yapılan işlemlerde 4 taksite kadar ücretsiz sonradan taksitlendirme yapılabilmektedir. (Detaylar
Detaylar için tıklayınızhttp://www.bankkart.com.tr'de)
- İnternet ve mobil bankacılıkta Ziraat Bankası hesapları arasında gerçekleştirilen para transfer işlemlerinden masraf alınmamaktadır.
- İnternet ve mobil bankacılıktan gerçekleştirilen EFT/FAST işlem masraflarında %50 indirim uygulanmaktadır.
- Dijital kanallardan gerçekleştirilen Havale/EFT/FAST işlem limitleri %50 oranında daha yüksek uygulanmaktadır.
- Süper Şube hizmet modeline geçildikten sonra, internet veya mobil bankacılıktan açılan 32-91 gün vadeli TL mevduat hesaplarına +%2 faiz oranı uygulanmaktadır.
- ATM'lerden günlük para çekme limitleri %50 oranında daha yüksek uygulanmaktadır.
- Tüm Ziraat Bankası Şubelerinden para çekme işlemlerinden masraf alınmamaktadır. (SWIFT/YP Gelen Havale İşlemleri Hariç)
- Tüm kamu ATM'lerinde işlem limitleri dahilinde para çekme ve para yatırma işlemlerinden masraf alınmamaktadır.
Süper Şube müşterilerinin 1 ay boyunca ''Süper Şube Platin Müşteri'' kriterlerinden en az 5 tanesini gerçekleştirmesi halinde sunulan avantajlar katlanarak artmakta ve Süper Şube müşterilerimiz bir sonraki ay süresince ''Süper Şube Platin Müşterisi'' olmaktadır.
- Dijital kanallardan gerçekleştirilen EFT/FAST/Havale işlemlerinde masraf alınmamaktadır.
- Bankkart kredi kartı özelliği ile yapacakları aylık 10.000 TL'ye ulaşan alışveriş harcamalarına 50 TL ilave Bankkart Lira verilmektedir. (Ek kartlar dahil) (İlgili ay içerisindeki toplam kredi kartı harcaması)
- İnternet veya mobil bankacılıktan açılan 32-91 gün vadeli TL mevduat hesaplarına ek +%3 oranı uygulanmaktadır.
- Ziraat Yatırım'da Hisse Senedi Alım/Satım komisyonu on binde 6 (tabela oran on binde 15) olarak uygulanmaktadır.
Süper Şube müşterilerimiz Genel Avantajlardan doğrudan faydalanmaktadır. Ayrıca belirlenen kriterlerden 5 tanesini veya yıldızlı kriterlerden herhangi birini gerçekleştiren müşterilerimiz ise Süper Şube Müşteri Platin Ek Avantajlardan yararlanabilecektir.
- Süper Şube Platin Müşteri Yıldız Kriterleri (En az 1 Tanesi);
- İlgili ay 250.000 TL ve üzeri varlık ortalaması
- İlgili ay 250.000 TL ve üzeri kredi ortalaması
Veya
- Süper Şube Platin Müşteri Kriterleri (En az 5 Tanesi);
- Bankkart kredi kartından en az 5.000 TL'lik alışveriş işlemi
- Bankkart Mobil uygulama kullanımı
- En az 100 TL KMH kullanımı
- QR kodla 1 adet alışveriş veya Ziraat Bankası ATM'lerinden para çekme/para yatırma
- En az 2 adet finansal işlem
- 2 adet gerçekleşmiş otomatik ödeme talimatı
- 1 adet aktif düzenli ödeme talimatı
- Dijital kredi sahipliği
- Açık Bankacılık İşlemleri ile diğer banka hesaplarınızın en az 1 tanesinin erişime açık olması
- Hayat Dışı Sigorta veya BES sahipliği
- Gerçekleşmiş maaş ödemesi
- İlgili ay ortalama 3.000 TL vadesiz mevduat bakiyesi
- İlgili ay ortalama 25.000 TL vadeli mevduat bakiyesi
Ayrıca
Süper Şubeliler doğum gününün bulunduğu ay platin müşteri olabilmek için gerekli 1 kriteri gerçekleştirmiş sayılacaktır.
Bununla birlikte; kredi taksitlerini veya kredi kartı ödemelerini düzenli şekilde gerçekleştirmeyen müşterilerimiz ''Süper Şube Platin Müşterisi'' avantajlarından yararlanamamaktadır.
"Süper Şube Platin Müşteri" olma durumumu nasıl kontrol edebilirim?
İnternet/Mobil şubemize giriş yaptıktan sonra Süper Şube menüsü altında "Hedef Gerçekleştirme" bölümünü seçerek platin hedef gerçekleştirmelerinizi kolayca izleyebilirsiniz.
- Ziraat Yatırım'da yeni hesap açan Süper Şube müşterilerin Hisse Senedi Alım /Satım komisyonu onbinde 6 olarak uygulanmaktadır.
- Kampanyadan 01.01.2024 tarihinden itibaren Ziraat Yatırım'dan yeni hesap açan müşterilerimiz yararlanabilecektir. .
- Kampanya 31.12.2024 tarihinde sona erecektir.
- Süper Şube müşterilerine özel aylık 449 TL ve üzeri ödeme yaparak, giriş aidatsız, Süper Bes planı şubelerimize gitmeden dijital kanallarımız aracılığıyla hızlı ve kolayca yapılabilmektedir.
Süper Bes planının diğer avantajları::
- Yönetim Gider Kesintisi YOK,
- Ara Verme Kesintisi, her yıl boyunca aylık asgari brüt ücretin %1'i,
- Çıkış Aidatı, aylık asgari brüt ücretin %15'i,
- Türkiye Hayat Emeklilik A.Ş.'nin Yaşam Kulüplerim ayrıcalıkları,
- 1 yıl ücretsiz hediye Antivirüs Programı.
Ziraat Süper Şube müşterisiyseniz:
- 0212 392 92 92 numaralı telefondan Süper Şube Müşteri Temsilcisi veya Müşteri İletişim Merkezi'ndeki Müşteri Temsilcisi ile iletişime geçebilirsiniz.
- Ziraat Mobil'den
Süper Şube-Talep/Belge Gönderimi işlem adımlarını takip ederek taleplerinizi ve belgelerinizi Süper Şubeye iletebilirsiniz.